لزوم شناساندن و تبيين اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي براي كودكان و نوجوانان

یزدفردا "مسعود میرجلیلی:مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان يزد بر لزوم شناساندن و تبيين اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي براي كودكان و نوجوانان تاكيد كرد.

عليرضا جلالي در نشست اعضاي كميته كودك و نوجوان ستاد دهه فجر استان با اشاره به برنامه‌هاي اجرايي سي و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: از آنجا كه معرفي انقلاب اسلامي مختص دهه فجر نيست، بايد علاوه بر اجراي برنامه‌هاي مناسب و مورد رضايت نسل نوپاي انقلاب در اين دهه با برنامه‌ريزي مدون در طول سال نيز اين قشر را با دستاوردها و آرمان‌هاي انقلاب، امام (ره) و رهبري و شهدا آشنا كنيم. وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه كار در حوزه كودك و نوجوان متفاوت است، اين كميته بيش از 13 برنامه متنوع در اين دهه اجرا مي‌كند.

جلالي در ادامه افزود : غبارروبي قبور مطهر شهدا در روز 15 بهمن ماه سال جاري، نامه‌اي به شهدا در روزهاي 12 تا 15 بهمن ماه سال جاري، ويژه برنامه كوچه انقلاب در روز 22 بهمن ماه سال جاري، برگزاري آيين تئاتر و سرود كودك از 17 تا 19 بهمن ماه سال جاري، جشنواره يك روزه فيلم كانون در روز 21 بهمن ماه سال جاري، پخش برنامه كودك و نوجوان با عنوان «رنگين كمان انقلاب» از شبكه تابان همچنين برپايي نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب، نمايشگاه عكس حماسه‌اي ديگر، بيان خاطره و زندگينامه حضرت امام (ره) در قالب ويژه برنامه «از روح‌الله تا خميني (ره)، ماكت انقلاب، آيين فرهنگي هنري انقلاب، و انقلاب در كانون مدرسه در طول ايام دهه فجر از جمله برنامه‌هايي است كه در طول ايام دهه فجر براي مخاطبان كودك و نوجوان استان يزد برگزار مي‌شود.

رئيس حوزه هنري يزد نيز در اين نشست بر اجراي برنامه‌هاي مسجدمحور، ويژه كودكان و نوجوانان تاكيد كرد و اظهار داشت: مساجد نقش پررنگ و موثري در به ثمر رسيدن انقلاب داشتند و اين اثر در دفاع مقدس به خوبي مشهود بود.

محمد ملك‌ثابت افزود: تداوم انقلاب اسلامي جز با انتقال افكار و انديشه‌هاي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) به كودكان و نوجوانان امروز در سايه منويات مقام معظم رهبري ممكن نيست.

نماينده سازمان آموزش و پرورش - سعید زارع نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان – مروستی زاده نماینده کمیته امداد حضرت امام خمینی ره – نماینده بهزیستی و نمایندگان جمعی از تشکلهای مرتبط با کودک و نوجوان از جمله حاضرین در این نشست بودند که نقطه نظرات خود را مطرح کردند .


گزارش تصویری مراسم :










یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا